Підсумки роботи секцій ХХІV Каразінського колоквіуму

Секція «МАТЕМАТИКА»

Роль математичних моделей у вирішенні реальних проблем

 

1 місце

Коваленко Єгор

Максименко Андрій

університетський ліцей

університетський ліцей

2 місце

Корнюш Олексій

Мороз Володимир

Хижняк Марина

ліцей №82

ліцей №156

ліцей №82

3 місце

Карпенко Артем

Собакар Олександр

Рибкін Платон

ліцей №156

ліцей №27

ліцей №27

Симпатії журі

Пічка Анастасія

Попов Дмитро

ліцей  «Обдарованість»

спеціальна школа №12

 

Секція «ФІЗИКА»

Нові матеріали – нові можливості?

 

1 місце

Зеленкова Софія

Севастьянов Іван

ліцей №55

університетський ліцей

2 місце

Крутенко Любов

ліцей №156

3 місце

Тимощук Аліса

Шишкін Владислав

ліцей №108

ліцей №60

Симпатії журі

Каменєв Єгор

ліцей №136

 

Секція «ІНФОРМАТИКА»

Алгоритми генерування мистецьких творів та їх реалізація

 

1 місце

Садченко  Валентина

університетський ліцей

Симпатії журі

Турченюк Каміла

ліцей №34

 

 Секція «ГЕОГРАФІЯ»

Географічний брендинг – найважливіший чи другорядний чинник економічного розвитку території ?

 

1 місце

Лещук Марія

Середа Софія

ліцей №47

ліцей №141

2 місце

Запорожченко Поліна

Макаренко Валерія

ліцей «Патріот»

ліцей №99

3 місце

Андреев Євгеній

Іванов Олександр

ліцей №82

ліцей «Патріот»

Симпатії журі

Бондаренко Уляна

Булига Артем

університетський ліцей ліцей  №57

 

Секція «БІОЛОГІЯ+ХІМІЯ»

Ліки від старіння : міфи чи реальність ?

 

1 місце

Гайдаржі Софія

університетський ліцей

2 місце

Іванова Поліна

Устименко Владислава

університетський ліцей

гімназія №86

3 місце

Набокіна Олександра

Офій Дар’я

ліцей №16

університетський ліцей

Симпатії журі

Дуніков Назарій

ліцей №45

 

Секція «ІСТОРІЯ»

ІІ Світова війна: український вимір

 

1 місце

Красівський Іван

Петіна Ганна

ліцей №82

ліцей №82

2 місце

Вікторовська Софія

Щукіна Дар’я

ліцей №146

ліцей №153

3 місце

Вовк Ярина

Олефіренко Діана

університетський ліцей

ліцей №102

Симпатії журі

Огієнко Максим

Проценко Валерія

університетський ліцей

ліцей №93

 

Секція «СОЦІОЛОГІЯ»

Соціальні ефекти дистанційної освіти в Україні і світі

 

1 місце

Бабенко Анна

ліцей №57

2 місце

Петіна Ганна

ліцей №82

Симпатії журі

Ібрагім Андрій

Карпова Дар’я

ліцей №17

ліцей №142

 

Секція «ФІЛОЛОГІЯ»

Українська мова в умовах війни: нові реалії та виклики

 

1 місце

Полторацька Аліна

ліцей №82

2 місце

Зірка Варвара

Крохмаль Михайло

ліцей №173

школа №3 (Люботін)

3 місце

Красікова Анастасія

Нечитайло Поліна

ліцей №57

ліцей №65

Симпатії журі

Бєлозор Вероніка

ліцей №82

 

Секція «ЛІТЕРАТУРА»

Національний менталітет українців у програмових творах: стереотип чи об'єктивна реальність? 

 

1 місце

Чередниченко Олена

ліцей №13

2 місце

Істоміна Софія

Ланько Анастасія

ліцей №102

ліцей №173

3 місце

Великодна Тетяна

Горгуль Анна

ліцей №17

університетський ліцей

Симпатії журі

Карагяур Юлія

ліцей №153

 

 Секція «ІНОЗЕМНА ФІЛОЛОГІЯ (АНГЛІЙСЬКА) – 1»

Slang as speech pollution or part of social culture

 Сленг як мовне забруднення чи частина соціальної культури

 

1 місце

Лук’янова Домініка

Синельник Аліса

ліцей №82

університетський ліцей

2 місце

Голяніщев Антон

Зоря Поліна

університетський ліцей ліцей №162

3 місце

Бондаренко Діана

Комісаренко Ксенія

ліцей №18

університетський ліцей

Симпатії журі

Задорожна Єлизавета

Хвіц Іван

університетський ліцей

ліцей №39

 

Секція «ІНОЗЕМНА ФІЛОЛОГІЯ (АНГЛІЙСЬКА) – 2»

Cultural component of English idioms

Культурна складова англійських ідіом

 

1 місце

Новікова Вʼячеслава

ліцей №162

2 місце

Баличева Анна

ліцей №14

3 місце

Церковна Ангеліна

ліцей №108

Симпатії журі

Трубкіна Анна

ліцей №65

 

Секція «ІНОЗЕМНА ФІЛОЛОГІЯ (НІМЕЦЬКА)»

Online lernen oder im Klassenzimmer Kenntnisse erwerben: was ist besser und warum?

Навчатися онлайн чи здобувати знання в класі: що краще й чому?

 

1 місце

Костенко Вероніка

ліцей №45

2 місце

Корчинський Тимофій

Кушу Милана

ліцей №156

ліцей №156

Симпатії журі

Гудков Мирослав

університетський ліцей

 

Секція «ІНОЗЕМНА ФІЛОЛОГІЯ (ФРАНЦУЗЬКА)»

Des villes sans voiture : utopie ou réalité ?

Міста без машин: утопія або реальність?

 

1 місце

Бабешко Данило

ліцей №45

 

 

For many years, V. N. Karazin Kharkiv University Lyceum has been considered one of the city's leading educational institutions, where students receive not only basic knowledge but also serious pre-university training. The Lyceum's educational program creates a solid foundation for future university studies and helps students adapt to modern requirements. At the same time, emphasis is placed on developing thinking skills and the ability to apply knowledge in real-life situations, which is especially relevant in the digital age. Today, special attention is paid to how digital technologies are changing the learning process and interaction with information. Just as new approaches to communication and knowledge sharing are being introduced in education, convenience and simplicity are becoming increasingly important in the field of online services. That is why issues related to improving the user experience and modern payment methods are becoming key. This is discussed in detail here:digitaledge.org— where modern methods of customer interaction are considered and how new solutions help online platforms become more convenient. The combination of classical educational traditions upheld by Kharkiv University Lyceum and new digital solutions demonstrates the importance of combining fundamental knowledge and modern technologies. This approach allows us to train competitive specialists of the future and opens up opportunities for applying best practices in both education and digital services.