Секція "ІНОЗЕМНА ФІЛОЛОГІЯ (АНГЛІЙСЬКА)"

 Секція «ІНОЗЕМНА ФІЛОЛОГІЯ (АНГЛІЙСЬКА)»

Slang as speech pollution or part of social culture

 Сленг як мовне забруднення чи частина соціальної культури

Підсекція 1

Посилання на конференцію: https://meet.google.com/kyn-qtfh-fuy

ЖУРІ

Вакуленко Анастасія Ігорівна – викладач ЗВО кафедри англійської філології та методики викладання іноземної мови факультету іноземних мов Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна;

Северянова-Куц Наталія Вікторівна – учителька англійської мови Харківського університетського ліцею Харківської міської ради;

Мацкевич Валерія Віталіївна (МОДЕРАТОР) – учителька англійської мови Харківського університетського ліцею Харківської міської ради.

 

УЧАСНИКИ

 

1.    Коваленко Ярослава                         Ліцей №6

2.    Бондаренко Діана                              Ліцей №18

3.    Хвіц Іван                                            Ліцей №39

4.    Авакян Мілена                                  Ліцей №65

5.    Максименко Марія                           Ліцей №66

6.    Пащенко Кирило                               Гімназія №77

7.    Лук’янова Домініка                          Ліцей №82

8.    Колодка Катерина                             Ліцей №108

9.    Компанієць Софія                             Гімназія №127

10.Голоднікова Сабіна                           Університетський ліцей

11.Голяніщев Антон                              Університетський ліцей

 

Секція «ІНОЗЕМНА ФІЛОЛОГІЯ (АНГЛІЙСЬКА)»

Slang as speech pollution or part of social culture

 Сленг як мовне забруднення чи частина соціальної культури

Підсекція 2

Посилання на конференцію: https://meet.google.com/jtz-gucc-zqa

 

ЖУРІ

Негода Ліна Олегівна – викладач ЗВО кафедри англійської філології та методики викладання іноземної мови факультету іноземних мов Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна;

Супрун Оксана Юріївна – учителька англійської мови Харківського університетського ліцею Харківської міської ради;

Столярук Віра Іванівна – учителька англійської мови Харківського університетського ліцею Харківської міської ради;

Пушко Яна Сергіївна (МОДЕРАТОР) – учителька англійської мови Харківського університетського ліцею Харківської міської ради.

 

УЧАСНИКИ

 

1.    Щука Лія                                           Ліцей №66

2.    Щербак Анастасія                             Ліцей №140

3.    Камалова Вікторія                            Ліцей №144

4.    Прокопенко Софія                            Ліцей №146

5.    Чаплига Валерія                                Ліцей №150

6.    Вусенко Анастасія                            Ліцей №153

7.    Зоря Поліна                                       Ліцей №162

8.    Задорожна Єлизавета                        Університетський ліцей

9.    Комісаренко Ксенія                          Університетський ліцей

10.Синельник Аліса                               Університетський ліцей

 

Секція «ІНОЗЕМНА ФІЛОЛОГІЯ (АНГЛІЙСЬКА)»

Cultural component of English idioms

Культурна складова англійських ідіом

Посилання на конференцію: https://meet.google.com/wvw-fejw-odd

 

ЖУРІ

Кратюк Ірина Іванівна – учителька англійської мови Харківського університетського ліцею Харківської міської ради;

Трач Христина Володимирівна – аспірант кафедри англійської філології та методики викладання іноземної мови факультету іноземних мов Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна;

Осіпова Ольга Сергіївна (МОДЕРАТОР)  – учителька англійської мови Харківського університетського ліцею Харківської міської ради.

 

УЧАСНИКИ

 

1.  Баличева Анна                         Ліцей №14

2.  Трубкіна Анна                         Ліцей №65

3.  Скрипка Евеліна                      Гімназія №77

4.  Церковна Ангеліна                  Ліцей №108

5.  Шаповал Макар                       Гімназія №127

6.  Скуратовський Ярослав          Ліцей №146

7.  Сова Олександра                     Ліцей №146

8.  Тарасова Поліна                      Ліцей №149

9.  Новікова Вʼячеслава               Ліцей №162

 

 

For many years, V. N. Karazin Kharkiv University Lyceum has been considered one of the city's leading educational institutions, where students receive not only basic knowledge but also serious pre-university training. The Lyceum's educational program creates a solid foundation for future university studies and helps students adapt to modern requirements. At the same time, emphasis is placed on developing thinking skills and the ability to apply knowledge in real-life situations, which is especially relevant in the digital age. Today, special attention is paid to how digital technologies are changing the learning process and interaction with information. Just as new approaches to communication and knowledge sharing are being introduced in education, convenience and simplicity are becoming increasingly important in the field of online services. That is why issues related to improving the user experience and modern payment methods are becoming key. This is discussed in detail here:digitaledge.org— where modern methods of customer interaction are considered and how new solutions help online platforms become more convenient. The combination of classical educational traditions upheld by Kharkiv University Lyceum and new digital solutions demonstrates the importance of combining fundamental knowledge and modern technologies. This approach allows us to train competitive specialists of the future and opens up opportunities for applying best practices in both education and digital services.